Synchronizácia produktov a cenníkov vo Web Admine a pokladni
Ako postupovať, ak som vytvoril som nové produkty, ale nevidím ich v pokladni?
V prípade cloudového riešenia sa nové položky a zmeny v nich neprejavujú automaticky aj v pokladni. Týmto si viete dopredu pripraviť menu a nijak nezasahovať do prevádzky. Pre importovanie zmien do pokladne viete využiť dva spôsoby.
Stiahnutie menu zo serveru v aplikácii Papaya POS
Prejdite cez tri bodky do nastavení
Vyberte “Editácia Menu”
V prípade zariadenia orientovaného na šírku, kliknite na “Importovať zo servera”, čím sa načítajú všetky zmeny z cloudu.
Poslanie zmien v menu cez webadmin Papaya POS
Vo webadmine Papaya POS prejdite cez Administrácia → “Pokladne”,
Na konkrétnej pokladni, kam chcete poslať nové menu stlačíte ikonu dvoch šípiek pri riadku cenník. Týmto sa pošle požiadavka na stiahnutie zmien do aplikácie a menu sa stiahne.